2013. augusztus 20., kedd

1. fejezet

Egy hete már elkezdődött a nyár

Mint mindig most is késésben voltam.- Ez az én formám... mindig elkések mindenhonnan de ezt most nem engedhetem meg magamnak, mert állást vállaltam egy híres étteremben. Igaz, nem főzhetek, mert pincérnőként kaptam az állást. De egyszer majd én is olyan jól fogok főzni hogy ott lehessek séf! Ez az álmom.- Szaladtam le a lépcsőn, felkaptam a cipőmet és szaladtam amilyen gyorsan csak tudtam hogy beérjek. Csodák csodájára beértem. Még volt pár percem a műszakom előtt így sietősen átöltöztem.

-Rose!-jött be sietősen az öltözőbe Elice.

 Elice a munkatársam, egy évvel idősebb volt nálam de hozzám  hasonlóan ő is hajlamos volt elkésni. Mellettem dolgozik pincérnő mint én. Együtt szoktunk zsonglőrködni a rendelések felvételénél és kihordásánál.

-Mit szeretnél?- kérdeztem elmosolyodva.

-Kölcsön tudnád adni a töltődet? Annyira rohantam hogy beérjek... a telefonomnak nemsokára annyi....

-Persze! -mindig magamnál tartom a töltőmet ... jobb munkaidőben tölteni addig sem szól rám a főnök hogy hagyjam abba a telefonozást és menjek vissza dolgozni... átadtam a töltőt majd siettünk, mert kezdődött a műszakunk. 
Gyorsan eltelt a munkaidő. Bementem az öltözőbe és megnéztem hogy kaptam-e SMS-t,vagy keresett -e valaki. Jött egy SMS anyutól. Nagyon örültem, mert azt írta hogy ma este végre itthon lesz velem.Nem igazán tud velem lenni a munkája miatt. Légiutas kísérő,utazik egyik országból a másikba....de amikor hazajön akkor csajos napot tartunk.Nagyon örülök hogy újra láthatom,3 hete annak hogy elutazott.
Elköszöntem mindenkitől és hazafelé igyekeztem.Elővettem a fülhallgatóimat a zsebemből.A kedvenc zenéimet hallgatva gyorsabban hazaérek
Zene

Úgy döntöttem hogy átvágok a parkon. Lélegzet elállító volt a mai éjszaka.Teli hold volt, a csillagok is tisztán kivehetőek voltak. Egy kicsit elmerengtem a tiszta éjszakában és a zenémben.Kerestem egy padot  ahonnét láthatom az eget. A park csendes volt, halványan lehetett látni a parkban szétszórt lámpák fényét.
***
Elsuhant egy hullócsillag az égen. A semmiből jött és hamar el is tűnt. Ritkán látok hullócsillagokat, mert Angliában sokszor borult az esti égbolt.Becsuktam a szememet és kívántam.
Elsuttogtam a kívánságomat, a végéhez érve hideg szellő fújta meg az arcom.Ránéztem a telefonomra. Te jó ég mindjárt éjfél.Felugrottam a padról és egyre jobban gyorsítottam a lépteimen. Anya már egészen biztos, hogy otthon van.
2 sarokra voltam otthontól amikor megbotlottam valamiben, és elestem. Alig bírtam felállni, a nadrágom kiszakadt, és a térdem vérzik.  Hát ez az ügyes ember is én csak én lehetek aki elbotlik valamiben és majdnem hogy lesántul.Kicsit visszavettem a tempóból és hazabotorkáltam.

-Végre itthon-csaptam be az ajtót, majd kifújtam magam. Megláttam anyut felém jönni, nem törődtem vele mennyire fáj a térdem, a nyakába ugrottam, szorosan átöleltem. Nagyon hiányzott már.

-A térdeddel mi történt kicsim ?- mutatott anya a kiszakadt nadrágomra és a vérző sebre.
-Annyira siettem, hogy valamiben megbotlottam, és... ez lett belőle.

Leültetett a kanapéra, óvatosan kiszedegette a köveket a fájó sebből. Ráfújta a fertőtlenítőt, erre egy hangos szisszenés volt a reakcióm.Nagyon csípett.
-Maradj nyugton! Így nem tudom bekötözni a lábad!- utasított
Ellátta a sérülésemet, elindultam a konyha felé hogy csináljak vacsorát de anya már beelőzött. Minden finomság ott várt a pulton, hogy elfogyasszuk.
Vacsora közben anya mesélt, hogy mik történtek vele munka közben, miket látott, miket evett...
Amikor végeztünk anyu ment elmosogatni, én felmentem a szobámba. A telefonommal babráltam, a zenéimet rendezgettem.Lementem egy pohár vízért a konyhába, ezután vissza az emeletre. Nagyon szerettem ott lenni. Hatalmas francia ágy, a falon égősorok, a szekrényemen gyertyák, az ágyon macik, párnák sorakoztak, tehát számomra egy kényelmes kuckó. Lassan haladtam felfelé mert a térdem még mindig sajgott az eséstől.Felértem és halkan becsuktam az ajtót. Egy SMS várt  rám. 
-Szia!
Holnap elvileg nem dolgozol.. szóval .. elmehetnénk hármasban bulizni... Klauval már megbeszéltem már csak veled kell letárgyalni és mehetünk partyzni...úgy tudom helyes srácok is lesznek ott.

Eszter xx

Nem igazán tudtam hogy erre mit válaszoljak.. végre szabadnapom lesz és akkor meg partyzni menjek ? Jó bulinak hangzik , az igaz, de a térdem...

-Szia!
Holnap reggel ezt még megbeszéljük.
puszi Rose xx

Másnap reggel frissen keltem, a lábam sem fájt.Korgott a hasam, nagyon éhes voltam. Követtem az orrom a palacsinta illat irányába ami a konyhába vezetett. Anya megint beelőzött. Reggelinél beszélgettünk, utána segítettem neki rendbe tenni a házat, és összepakolni neki, mert megint mennie kell dolgozni. Ezúttal Ázsiába megy kb 4 hétre.
***
Anya taxia nemsokára itt lesz hogy elvigye a reptérre. Amikor meghallottam hogy már itt is van gyorsan odafutottam anyuhoz és szorosan megöleltem.

-Nagyon fogsz hiányozni-szóltam hozzá remegő hangon.
-Kicsim te is nagyon fogsz hiányozni nekem, de ne aggódj gyorsan eltelik ez a 4 hét és szinte minden este felhívlak és akkor majd beszélünk.

El kellett engednem szoros ölelésemből hogy elindulhasson. Beszállt a taxiba és elment. Letöröltem könnyeimet, és besétáltam a házba. Megkerestem a telefonomat hogy felhívhassam Esztert.
-Szia! Jól hangzik az esti program! Mikor mennénk és hova?-érdeklődtem.
-Szia! Tudtam hogy eljössz. Egy haveromnál lesz házi buli oda mennénk 8-ra, de előtte Klauval átmegyünk hogy válasszunk neked ruhát, és hogy együtt mehessünk!

-Oké akkor majd gyertek és mehetünk bulizni!

7-kor megszólalt a csengő. Itt vannak a csajok. Gyorsan ajtót nyitottam majd szorosan megöleltük egymást. Felmentünk a szobámba és a lányok már is nekiestek a gardróbomnak. 10 összeállítást próbáltam fel mire megtaláltuk a tökéleteset. Ezután megcsináltam a hajamat, a sminkemet és már mehettünk is....

6 megjegyzés: