2013. augusztus 30., péntek

4. Fejezet

A hétvége....kisujj eskü..hát ezt nem egészen így terveztem.

Elég hamar megérkeztem Klauék házához.
Kopogtam, és Klau nyitott ajtót. A szobájába letettem a cuccomat.

- Kérlek ne akadj ki-és leültetett.
-Min ne akadjak ki? Miről beszélsz?
-Azt már rég óta tudod hogy hobbiból modellkedek.
-Igen. És?
-Nemrég hívott az egyik bemutató szervezője, hogy az egyik modell megsérült, és ha lehet minél hamarabb menjek oda, mert szükség lenne rám.
-Biztos hogy pont ma kell menned?-néztem rá nagy boci szemekkel.
-Igen. De ha szeretnéd akkor itt maradok. Fel is hívom őket hogy nem tudok menni.
-Ne! Várj!-nyúltam a keze után-Tudom hogy a mindened ez a modellkedés, és egyszer van ilyen az életben hogy egy ilyen híres tervezői bemutatón vegyél részt. Menj csak. Addig én megleszek a szüleiddel. Tényleg, hol vannak most?
-Te vagy a legjobb barátnő! Ígérem nagyon sietek vissza hozzád. Hát anyuék üzleti úton vannak. Leghamarabb csak jövő héten érnek haza. De a tesóm majd itt lesz. Szerintem jól meglesztek
-Hát jó. Remélem hogy hamar visszaérsz. 
-Sietni fogok. Ígérem.- nyújtotta felém az ujját.
-Különben görbülj meg?-nevettem.
-Igen.



A kisujj esküt nagy dolgoknál szoktuk bevetni. Mondjuk ez is nagy dolog, hogy siessen vissza hozzám mert egyedül elveszek.
Amíg nem kellett indulnia, bekapcsoltuk a zenét, és táncoltunk, ugráltunk.
Jött a következő szám. Ez a kedvenc számunk. Elkezdtünk grimaszolni a tükör előtt, egyiptom táncot járni és mindent amit csak el lehet képzelni.
A kedvenc zenénk
A legtöbb elég érdekes és nevetséges arcot amit sikerült vágnunk lefényképeztük. Nem volt időnk visszanézni, előbb Klau kapott röhögőgörcsöt, utána pedig én. A padlón fetrengtünk és sehogy sem bírtuk abbahagyni a röhögést. Már majdnem abba tudtam hagyni amikor Klau elvörösödött fejére és rajta lecsorgó könnyeire pillantva, újra előtört belőlem a röhögés.
Fél óra elmúltával összeszedtük magunkat a padlóról. Borzasztóan néztünk ki. A fekete sminkünk elkenődve és végigfolyva az arcunkon.Futottunk a fürdőbe, hogy lemossuk az elkenődött szemfestéket, és újat tegyünk fel.Ez körülbelül fél órát vett igénybe, mert állandóan összefirkáltuk egymást szemceruzával.
Nagyon gyorsan elment az idő, Klaunak indulnia kellett. Káprázatosan nézett ki a ruhában amit felvett. Az ilyen ruháit általában csak akkor veszi fel ha számára fontos eseményre indul. És ez az volt.
Egy fekete autó jött érte, hogy a helyszínre vigye. Szorosan megöleltem és az autó már indult is.
Bementem a nappaliba, gondoltam nézek egy két akció filmet. Ezzel is megy az idő mialatt Klaura várok.
Hirtelen hallom, hogy nyílik az ajtó.Még csak másfél óra telt el, hogy elment. Ez biztosan a testvére lesz. Nem is emlékszem hogy nagyon említette volna hogy van egy bátyja, maximum a házi buliban.
Benézett a nappaliba, mielőtt fent lepakolta volna a cuccait.
-Szia! Te biztosan Klau bátyja vagy- mosolyogtam rá.
-Szia. Igen. Niall vagyok. És te pedig..?
-Klau barátnője Rose. Úgy volt h itt alszom, de Klaunak el kellett mennie. Nemsokára jön és addig itt maradtam.
-Ó értem. Hát akkor érezd magad otthon.
Gyorsan felment a szobába, lerakta a táskáját és visszajött a nappaliba. Leült mellém a kanapéra.
-Mit nézel?- érdeklődött.
-Die Hard- feleltem.
-Nem is tudtam hogy a lányok szeretik az akció filmeket. 
-Attól hogy Klau nincs oda érte, én imádom ezeket.
Niall kiment a konyhába és hozott kukoricát.
-Kérsz?-tolta elém a tányért
-Igen, köszi-vettem egy marékkal, 2 filmen keresztül elrágcsáltuk a kukoricát aztán Niall futott mert valaki hívta.Én addig kimentem a konyhába, hogy csináljak magamnak valami vacsorát.Nagyon jó illata volt, az egész házban érezni lehetett hogy főzök. Leültem, elkezdtem enni a vacsorámat amikor Niall felbukkant és leült velem szembe.
-Nekem is csinálsz?- közben elég jól szemügyre vett magának.
-Persze......
Megettem a saját kajámat, utána a konyhában beszélgettünk.
-Mikor jön Klau?-kérdeztem
-Ezek elég hosszú ideig el tudnak húzódni-válaszolta.
Niall egyből megette a főztömet és látszott rajta hogy ízlik neki
Zene
-És?-videó játékokkal hogy állsz?- kérdezte.
-Ide vele! Leverleek!- röhögtem.
-Azt majd meglátjuk-nevetett.
Miközben kimentünk a konyhából megcsodáltam Niallt. Nagyon kedves, gyönyörű kék szeme van, és az a szöszi haj.....
Sok bosszút okoztam neki. Semmi esélyt nem hagytam a győzelemre.
-Jó a videó játékot inkább hanyagoljuk.-mondta halkan
-Ha gondolod... akkor csúszkáljunk a szőnyegen-vigyorogtam.
-Benne vagyok.
Niall velem szembe állt én jó messze voltam tőle, hátráltam majd nekifutottam. Teljes erőmből futottam. Hosszan csúsztam a szőnyeggel és a végén Niall elkapott, vagy is mind kettel elestünk, de ez nekem nem fájt mert szegény  Niallon kötöttem ki. Felültünk,Niall még mindig erősen fogott.
 Én a derekát karoltam át, ahogy csak tudtam. Mélyen egymás szemébe néztünk.
A kínos csendet a telefonom törte meg. Hamar kikerültem az ölelésből és megkerestem a telefonomat. Klau hívott:
-Szia! Sajnálom de még itt kell maradnom az after partyn is. Remélem nem haragszol.Sietek ahogy csak tudok, és amikor lesz alkalmam lelépek.
-Szia. Rendben nem gond. De siess! :D- nevettem.
Elég késő volt már, ezért felvettem a pizsamámat. A konyhába tartottam inni, amikor gitár hangra lettem figyelmes. Niall szobájából hallottam. Óvatosan kinyitottam az ajtót.
-Bejöhetek?-kérdeztem.
-Gyere. Mit szeretnél?
-Csak hallottam hogy milyen jól játszol. És énekelsz. Gondoltál már arra hogy együttesben játssz? 
-Nem nagyon.- elmesélte hogyan kezdett el gitározni, hogy ezt az egészet, a zenét a nagybátyja tanította neki.

***

A konyhában megittam egy teát, majd Klau szobájába vettem az irányt. Már készültem a lefekvésre amikor kopogtak. Niall volt az... ki lehetett volna más?
-Bejöhetek?
-Persze.
-Klau már nem hiszem hogy sokáig ott lesz.-nyugtatott meg
-Remélem, mert kisujj esküt tett nekem hogy sietni fog-mondtam neki.
-Az meg mi?-nevetett.
Minden ilyen barátnő dologról meséltem neki. Ott ültünk az ágyon, és hajnalig beszélgettünk. Láttam rajta hogy már kezd álmos lenni.Közel hajoltam hozzá.
-Csak nem álmos vagy?-suttogtam.
-Én? Dehogy- mondta két ásítás között.
-De én az vagyok szóval ideje menned nagyfiú-gyengén beleütöttem a vállába.
-Akkor jó éjt!
-Neked is.- mondtam.
Lassan kisétált a szobából, és becsukta az ajtót.
Niall szobája Klaué mellett volt, így hallottam ahogy még gitározik, és énekel.
Más nap reggel arra ébredtem, hogy Klau ott fekszik mellettem.Tiszta K.O. volt a csaj.Arra se kelt fel amikor elestem a táskájában amit a padlón hagyott. Mentem a fürdőbe lezuhanyozni, és felöltözni. Utána, mint mindig, megpróbáltam elviselhetővé tenni a kinézetemet. Mielőtt kimentem volta még egy pillantást vetettem az ágyon horkoló Klaura, azután csendben kimentem és becsuktam az ajtót.Lementem a konyhába, gondoltam csinálok egy kis gofrit. A gofri már készen volt amikor rádöbbentem hogy nincs nutella. Rohantam Niallhoz a nappaliba.
-Elfogyott a Nutella!!!
-És?
-Kérlek menj el és vegyél.
-Mért nem mész el te?
-Mert nem hagyom itt veled a kaját.
-Akkor menjünk ketten-javasolta.
-Oké-bólintottam, és indultunk is.
Egész úton a boltig beszélgettünk és piszkáltuk egymást. Személy szerint én  böködtem, ő meg lökdösött. Odaértünk a boltba, egyből elkezdtem keresni ,hogy hol lehet a nutella.
Gyorsan megtaláltam, leemeltem a polcról majd a kasszához mentünk. Elővettem a pénztárcámat, hogy fizessek de Niall kivette a tárcát a kezeim közül,majd a zsebéből előhúzta a pénzt amit átnyújtott a pénztárosnak. Kiértünk a boltból, én vittem a nutellát.
-Mért nem hagytad, hogy kifizessem?-néztem rá.
-Hát mivel nem hiszem hogy elviszed tőlünk... ezért gondoltam hogy kifizetem.
-De nem kellett volna..-be sem tudtam fejezni a mondatot, mert Niall félbeszakított.
-Inkább köszönd meg és lapozzunk!
-Köszönöm -mondtam halkan.
Fél útat már megtettük amikor hirtelen megcsúsztam valamin és majdnem elestem, de Niall elkapott.
-Figyelj a lábad elé! A végén még elesel, a Nutellás üveg pedig eltörik, és mehetünk vissza a boltba egy másikért. Inkább add oda, majd én viszem-nyúlt az üveg felé, de én még jobban magamhoz szorítottam.
-Én szeretném vinni-duzzogtam.
-Akkor add oda a kezedet, nehogy eless.
Az út hátra lévő részét kézen fogva tettük meg. Szerintem Niallt jobban érdekelte a Nutellás üveg épsége mint az enyém.. bár meg tudom érteni.. az életemet adnám  még egy ekkora üvegért.
Időben megérkeztünk, Klau még nem kelt fel. Bementem a szobájába hogy felkeltsem. Ráugrottam az ágyára és kiabáltam hogy Klauuu ideje felkelned!!
-Mennyi az idő?- kérdezte álmosan.
-Nemsokára 9 óra-válaszoltam-mikor jöttél haza?
-Az még korán van. Valamikor hajnalban. Azt hiszem 3 óra körül. De hoztam 2 üveg piát.
-Mit csináltál te ott olyan sokáig?
-Épp hogy le tudtam lépni mert úgy 6 körül lett volna vége.
-Örülök hogy siettél miattam -megöleltem-nem volt olyan rossz nélküled. Niall megvertem videó játékban-nevettem. Klau erre felkapta a fejét.
-Hogy mi?- nézett meglepődve-Eddig még senkitől nem kapott ki.
-Hát akkor itt volt az ideje.Csináltam reggelit, ott van a konyhában.
Klau hirtelen felkelt és lefutott a konyhába. Olyan volt mint Niall. Ha kajáról van szó nem szabad viccelődni.
Megettük a reggelit Klauval, de Niallnak semmi híre. Pedig tegnap is gyorsan jött enni....
Behallatszott az előszobából hogy telefonon veszekszik valakivel. Inkább nem avatkoztunk vele.
Leültünk a nappaliba videó játékozni Klauval.
zene
Egy kis idő elteltével Niall épp indulni készült, amikor kopogtak. Ment, és kinyitotta az ajtót.Egy ismerős hang szólalt meg. Már csak rá kell jönnöm, hogy honnan volt olyan ismerős...

A lány elkezdett kiabálni. Elég mérgesnek tűnk, utána észrevett engem a nappaliban és felém kezdett mutogatni. Nem láttam a lány arcát, csak az alakját, mert felőle sütött a nap.
Kimentek a ház elé, hogy ne előttünk veszekedjenek.
*Niall szemszöge.

-Nem értem mért kell állandóan féltékenynek lenned! Egy kicsit se bízol meg bennem!-mondtam.
-Mert nincs is okom megbízni benned! Először a buliban üldögéltél kettesben valakivel, most meg azzal a csajjal járkálsz kézen fogva!-Kiabált Feliciti.( Feliciti a képen látható ember, Niall barátnője, aki nagyon is féltékeny típus)

-Már attól kiakadsz ha együtt vagyok egy lány barátommal. Visszafoghatnád a féltékenységedet! Én se támadlak le ha egy haveroddal vagy.
Feliciti nem tudott mit válaszolni, könnyekben tört ki, majd elment.
Vissza mentem a házba, Klauék elég érdekesen néztek rám.
-Nektek nincs dolgotok?- kérdeztem.Gyorsan folytatni kezdték a játékot én pedig felmentem a szobámba.

*Rose szemszöge.

-Vajon ki volt az és min vesztek össze?
-Így elsőre fogalmam sincs de ha egy kicsit faggatom egészen biztos hogy kiderül- válaszolta Klau-de most még ne zavarjuk, majd ha gitározik egy kicsit attól lenyugszik.
Folytattuk a játékot, párszor hagytam hogy Klau nyerjen, de amikor kezdett elszállni a "tudásától" bekeményítettem.
-Ez így nem ér!-lökött le a kanapéról. 
-De igen is ér!-támadtam meg egy párnával.
Ennek párnacsata lett a következménye, de Klau lefogott és elkezdett csikizni.
-Jó megadom magam csak hagyd már abba-nevettem
-Okés. Akkor kijelentem hogy én vagyok a verhetetlen-dicsérte magát.
Ma megyek estefele haza, ezért elkezdtem összepakolni, ebben Klau is segített.Amikor kész lettünk már kezdett sötétedni.
-Akkor szia!-megöleltem Klaut-Niall elképesztő sebességgel rohant le a lépcsőn.
-Hát akkor szia.-mondta.
-Sziasztok! köszönöm hogy itt lehettem.
-Majd gyere máskor is-mondta Klau.
-Messziről is integettem nekik, amíg még látszódtam. 
Most siettem haza, közben még mindig azon gondolkoztam hogy honnan lehetett ismerős az a lány. Dehogy se jutott az eszembe.Otthon ledobtam az előszobába a táskám, és elmentem zuhanyozni.Arra lettem figyelmes hogy csörög a telefonom. Gyorsan megtörölköztem és futottam a táskámhoz egy szál törölközőben. A szám ismeretlenEzeket nem nagyon szoktam felvenni, de most  kíváncsi vagyok ki hívhat ilyenkor.
-Igen?
-Szia Niall vagyok... a számodat a húgom telefonjából kerestem ki.
-Ó szia Niall. Mit szeretnél?
- Tudom hogy már késő van, de átmehetek beszélgetni?-motyogta.
-Persze nem gond-eléggé meglepett hogy Niall szeretne velem beszélni.
-Akkor nemsokára ott vagyok.
A ház szó szerint katasztrófa sújtotta övezet volt. Minél hamarabb igyekeztem rendet rakni. Amikor rend volt gyorsan összekaptam magam, smink haj, ruha. Belenéztem  tükörbe és még én sem hittem el hogy ilyen jól tudok kinézni.Elég sok időt eltöltöttem azzal hogy magamat nézegettem. Futottam a konyhába, hogy összeüssek valamit,hátha éhes lesz vagy valami, nem lehet tudni. Gondoltam egy kis kínai ételt csinálok.Ez lett belőle:





Szerintem valami mennyei lett, ahhoz képest hogy most próbálkoztam ezzel az étellel először.
Elégedett voltam magammal, a kinézetemmel és az ételt illetően is. Félretettem a tálat hűlni, amikor csengetést hallottam. Niall elég gyorsan ideért. Mentem és ajtót nyitottam neki.

1 megjegyzés: