2013. augusztus 21., szerda

2.Fejezet

A házibuli!

                                                            











 Lassan megérkeztünk a házhoz, ahol a bulit tartották. Messziről lehetett hallani az üvöltő zenét.
A ház tele volt bulizó tinikkel. Alig lehetett elférni. A levegő úszott a pia szagban. A nappaliban találtunk egy kis helyet ahol elkezdhettünk táncolni.
Videó :)  Zene
Mi hárman verhetetlenek vagyunk a kurvás táncokban.Lassú körözgetés a csípővel,a kezünkkel végigsimítottuk a testünket,leguggolás, majd pucsítva vissza.Egyre több szempár nézett minket.A legtöbbjük fiú, akik konkrétan csorgatták a nyálukat. Elégedetten néztünk körbe a szobában, egyre több helyet adtak hogy folytassuk a táncot,tetszett nekik a látvány.Csak egymás mozgására figyeltünk,minden mást kizárva a gondolatainkból. 5 dalt egyhuzamban lenyomtunk,ezt követően elindultunk hogy valami piát vagy legalább vizet szerezzünk. A konyhában találtunk poharakat, egy részeget, aki éppen a padlón mászott össze-vissza, és legnagyobb örömünkre egy bontatlan üveg Jack Daniel's-t is. Óvatosan kicsempésztük az üveget a teraszra, nehogy valaki más is kérjen a nehezen megszerzett piánkból. A teraszra kiérve leültünk egy kanapéra, amit még a buli elejénél vihettek ki hogy többen elférjenek  a házban.Csendben elkezdtünk iszogatni és beszélgetni:

-Láttátok hogy amikor táncoltunk egy csomó helyes pasi bámult minket? Az egyik nagyon helyes... és :$-Klau áradozott és magyarázta hogy kire gondol.
-Ú már tudom kire gondolt! Az aki a bejáratnál állt és fekete póló, rajta kockás piros ing volt nem ?-kérdezte Eszter, közben bele kortyolt az italába.
-Őt én is láttam!-vágtam rá
-Ugye hogy milyen helyes volt? De most akkor lestoppolom!-és nevetve az asztalra csapott Klau.
-Akkor gondolkozzunk... ki volt még kikúrt helyes abban a szobában?-néztem rá a csajokra.
-Az ablaknál állt és éppen beszélt egy csajjal egy szőke felállított hajú emberke... szerintem ő se volt semmi...-mondta Eszter.
-Milyen felső volt rajta?-érdeklődött Klau.
-Azt hiszem hogy kék póló volt rajta, és barna nadrág.-felelte Eszter.Én csak figyeltem ahogy beszélgetnek... nem igazán szólaltam meg, el voltam foglalva a poharam tartalmával.
-Ne is mondd. Ő nem helyes. kicsit se....-morogta Klau
-De mért?- értetlenül nézett Eszter...
-....Mert ő a bátyám.. mondta hogy lehet ő is eljön ide. Nem értem mért kell minden buliban ott lennie ahol én vagyok.-felelte Klau.

Eszternek esélye se volt megszólalni . Elszáguldott mellettünk egy csapat fiú és egyenesen beleugrottak a medencébe. Nagyot néztünk amikor levették a vizes pólójukat és kidobták a partra.

-Azok a kockák!-jelentettem ki elámulva.
-Azok a pasik.-  egyszerre ejtették ki ezt a mondatot a szájukon Eszterék.

Hangosan elkezdtünk nevetni, ahogy láttuk, már egymást próbálják lenyomni a víz alá, és ugrálnak fel, mint a balerinák. Már csak a tütü hiányzott. 
Az üveg, amiben az italunk volt, üres lett. Addigra már rendesen becsíptünk, mert pár sört is legurítottunk. A fiúk még mindig a medencében ügyetlenkedtek. A lányokkal összenéztünk. Ugyanarra gondoltunk. Gyorsan levettük a cipőinket. és futottunk a medencéhez. Leültünk a szélére a lábainkat belelógattuk a vízbe. A srácok egyből észrevettek minket, megfogtak a csípőinknél. Tudtam mire készülnek.
-Neeeeeee!!!- az ellenkezésem nem nagyon hatotta meg azt a srácot akinek a keze a csípőmön pihent.Elég helyesnek találtam és az a test valami ahww volt. De az hogy berántson magával  vízbe már kevésbé tetszett.
-Így is, úgy is vizes leszel!-nézett rám játékosan- Akkor már nem mindegy hogy mikor? 
Végül is.. egyszer élünk... de nem valami nagy élmény teljesen elázva hazamenni. Túlságosan be voltam csípve hogy értelmes választ adjak. Elnevettem magam azon, amit mondott és ezzel már is a medencében voltam vele. Sokkal magasabb, és erősebb  mint én. Kezemmel végigsimítottam az izmos kezén. Elmosolyodva figyelte hogy mit csinálok.
Közben a haverjai  ott álltak a medence szélénél és beszélgettek a lányokkal. Persze hogy csak engem kell berántani a vízbe.. ez természetes!-gondoltam magamban. A felém tornyosodó srácnak egyből leesett hogy nem igazán vagyok magamnál.Közelebb húzott magához, és egy forró csókot nyomott a számra. Nem volt sok választásom, ellökni nem tudtam mert erősen tartotta a hátamat a karjaival. Vissza csókoltam...(ne kövezzetek meg ezért... 1. be voltam csípve,2. nem volt sok választásom,3. olyan kis helyes volt *-* ) A csók édes volt és elég hosszan tartott.
*** 
A lányok kisegítettek a medencéből, bementünk a házba törölközőt keresni, és hajszárítót...
Klau matatott egy ideig a táskájában majd kezében száraz egybe ruhát tartott.
-Vedd fel ezt... mindig hozok magammal váltás ruhát ha valami történne.
-Köszönöm te vagy a megmentőm-mondtam neki két tüsszögés között.
Átöltöztem, megszárítottam a hajamat és megigazítottam a sminkemet is.
Vissza a tàncparkettre. Az éjszakàból nem maradt sok...nekünk meg még mindig nem sikerült egy helyes fiúval se tàncolnunk. A zene ritmusàra mozogtunk, Eszter derekát átölelték, egy iszonyat helyes pasi vitte arrébb hogy táncoljanak. Nem sokkal Klaut is elvitték tőlem. Hàt..  akkor keresek egy helyet ahova leülök és nézelődök. Kimentem a teraszra ahol még mindig ott volt az üres Jack Daniel's-es üveg, amit a lányokkal ittunk meg. De most ott ült egy fiu az asztalka mellett a kanapén. Nem làttam az arcát,hogy ismerem -e vagy sem . Nem tudtam megàllapítani mert a kinti világítást már régen lekapcsolták. Nem szóltam semmit, csendben leültem mellé. Egy ideig nem igazán törődött velem, aztán amikor tudatosult benne hogy egy ideig még nem fogok elmenni elkeztdünk beszélgetni. Beszélgetni mindenről ami csak eszünkbe jutott. Észre sem vettük milyen gyorsan telt azt idő. Arra lettünk figyelmesek hogy egymás mellett nézzük a napfelkeltét. Egyszerre ajtócsapódás hallatszott és egy lágy lépett ki a házból. Értetlenül nézett ránk.
- Kicsim! Már mióta kerestelek!!! Azt hittem bent vagy a házban.- emelte fel a hangját az ismerertlen lány.
- Mondtam hogy kijövök levegőzni..- halkan válaszolt a mellettem ülő srác.
- Ès mit csináltál ilyen sokáig itt? Talán ezzel a lotyóval akarsz megcsalni?-mutatott rám a nőszemély.
-Őt hagyd ki a dologból! Csak beszélgettünk!-ezzel felállt a srác, megfogta a csaj kezét és behúzta a házba. Klau és Eszter épp akkor léptek ki az ajtón amikor a "pár" távozott.
- Ó hát itt vagy!-mondta Klau
-Igen..  amíg ti táncoltatok én kijöttem levegőzni ès egy sráccal beszélgettem. Milyen volt a tánc?-érdeklődtem.
-Vááárj... szóval te a buli elején lekapsz egy srácot a medencében és utána egy másikkal beszélgetsz, és megnézitek a napfelkeltét? Hogy is van ez?-kérdezte Eszter.
Elpirulva néztem rájuk..
-Hát az úgy volt hogy...-idegesen nézegettem a cipőmet-a medencés eset nem ér, mert nem voltam magamnál! A napfelkelte és a beszélgetés se számít mert van csaja az illetőnek. Igazából azt se tudom hogy mi a neve és nem is nagyon figyeltem hogy hogyan is néz ki. Csak azt tudom hogy mély hangja van amit olyan kellemes hallgatni.-feleltem a kérdésre.
-Értem... hát a tánc nagyon jó volt, de nem kértem el a számát a srácnak mert nem volt az esetem.-mondta Klau.
-Én se cseréltem számot-mesélte elpirulva Eszter-nem igazán tetszett nekem az aki odébb vitt táncolni, de azért kedves volt.
- Most hogy ezt megbeszéltük nem indulhatnánk haza? Már nagyon fáradt vagyok és a fejem is kezd fájni....-mondtam a lányoknak, erre csak bólintottak majd elindultunk haza.
Út közben kicsit botladoztunk az álmosságtól, és egy kicsit a másnaposságtól is. 
***
Végre hazaértem. Egyből elmentem lezuhanyozni, amikor ezzel végeztem, kimerülten terültem el az ágyamon. Nem kellett sok és már aludtam is. Az álmomban újra bulizni mentünk, és találkoztam azzal a sráccal akinek az a kiállhatatlan csaja van. De most semmi.nem akadályozott meg hogy leüssem azt a lányt és....


1 megjegyzés: