2013. szeptember 21., szombat

10.fejezet

Mennyi idő mire a törött szív begyógyul? És ha egyáltalán begyógyul, mikor tud újra érezni?

-Haragszol rám?-kérdeztem tőle.
-Rád sose tudnék-majd kisétált az ajtón.

zene

*Niall szemszöge:

Hallottam a mögöttem lévő ajtó csukódását, nem nézhetek vissza..
Haza kell mennem, már egy ideje nem voltam otthon.
Gyorsítottam a tempómon hogy gyorsabban otthon lehessek.

***

Hazaérve becsaptam magam mögött az ajtót és felmentem a szobámba amikor az ajtóban megjelent Klau. Csodásan tud időzíteni, mint mindig.

-Szia! Mostanában még köszönni is elfelejtettél?-támaszkodott a falnak.
-Szia! Most pedig menj ki!
-Mi a baj? csak nem dobott a hisztéria vagy valami ilyesmi?
-Ráhibáztál és ne merd hisztériának hívni! Most már kimehetsz.
De esze ágában sem volt kimenni. Leült mellém az ágyra és átölelt. Nem tudom szerinte mért lesz jobb nekem attól hogy megölel...
-Sajnálom bátyó-szavait alig lehetett hallani-majd találsz egy olyan lányt akit tényleg megérdemelsz-ezzel a mondattal végre elhagyta a szobát.
Nagyon sóhajtottam és hátradőltem az ágyon. Tekintetemet végigvezettem a plafonon.

*Klau szemszöge:

Inkább hagyom had gondolkozzon. Nem láttam még ennyire letörtnek, mondjuk eddig mindig ő szakított a csajaival és nem fordítva. Vannak pofára esések, de idővel túlteszi magát azon a hárpián.

Tegnap megbeszéltem Rose-val hogy valamikor  itt alszik. Megyek fel is hívom hogy ma ráérne-e mert ahogy láttam Niall ma nem nagyon keresné a társaságomat.
-Szia Rose! Ma lenne kedved itt aludni?
-Szia! Persze! Mikor menjek?
-Délután bármikor jöhetsz... pl 14:00-kor megfelel?
-Okés akkor megyek és összeszedem a cuccaimat.Nemsokára ott leszek. Szia!
-Jó akkor majd gyere. Szia!

-Ki jön hozzánk?-nézett rám Niall.
-Rose ma este itt alszik-feleltem.
-De mért?-értetlenül nézett rám.
-Mert itt alszik, és kész. Múltkor is elvoltatok nem? Vagy van valami bajod vele?

Nem válaszolt semmit, morcosan a konyha felé vette az irányt. Utána mentem hogy egy kicsit faggassam, mit csináltak amikor nekem el kellett mennem. Felültem a pultra és néztem, mit csinál.

-Mit szeretnél-húzta fel a szemöldökét.
-Csak azt szeretném megtudni, hogy mit csináltatok Rose-val amikor nekem el kellett mennem.
-Filmet néztünk, videó játékoztunk.
-Mi bajod van azzal hogy ma itt alszik?
-Mi vagy te hogy így kérdezősködsz?
-Egy leendő FBI ügynök-feleltem nevetve.
-Nagyon vicces...
-Válaszolj! Mi bajod van Rose-val?Nagyon kedves, aranyos lány. Talán az bántott meg hogy legyőzött videó játékban?.
-Semmi bajom nincs vele. De próbáljatok csendben lenni. Ma semmi kedvem semmihez.
Ezzel otthagyott a konyhában is. Hát jó.. gondoltam magamban. Majd valahogyan megpróbálom felvidítani.

***

Kopogtak, egészen biztos hogy ez Rose. Kinyitottam az ajtót, egy szó nélkül a kanapéra húztam Roset.
-Ma nem zavarhatjuk Niallt. Nincs jó napja szegénynek.
-Hogy érted azt hogy nincs jó napja?
-Szakított vele a barátnője....
-Mármint a hárpia?
-Igen ő-nem tudtam visszafogni a röhögésemet.
***
-Vigyük fel a cuccaidat a szobámba aztán táncolhatnánk vagy csinálhatnánk valamit.
-A táncban benne vagyok.
zene
Kerestünk egy számot a gépemen és elkezdtünk táncolni. A tánc nem az erősségünk de egy idő után képesek vagyunk összerakni egy jó koreográfiát, ami hasznos ha az ember bulizni megy. Velem ellentétben Rosénak volt egy kis ritmus érzéke, és tanult egy pár évig táncolni, ami nagy segítség volt nekem. 1-2 óra elteltével már alkottunk egy s mást, amikor megpillantottam Niallt lejönni a lépcsőn. Rose háttal állt neki, ezért ő nem vette észre hogy Niall hogyan néz rá. Nem állt meg a táncolással, azt hitte én csak azért nem táncolok, mert nem tudom hogy mit csináljak.
Teljesen leesett az állam ahogy láttam Niall reakcióját a táncra. Csak állt a lépcső alján és nézte az elötte táncoló lányt.
Rose-nak egy idő után leesett hogy mért nem táncolok, gyorsan megfordult, és meredten nézte a bátyámat.

*Rose szemszöge:

Teljesen lefagytam. Legalább szólt volna Klau hogy mögöttem van és hogy hagyjam abba a táncot.
Elkezdtem hátrálni Klau felé. Nagyon sok kérdésem volt Niallhoz. Jól van-e,  mért dobta ki a csaja,mi történt azután hogy otthagytam őt a parkban, mért nézett egész végig ahogyan táncoltam??? De csak egy kérdés hagyta el a számat.
-N-Niall...-de Klau beelőzött.
-Niall jól vagy?
-Igen,csak lejöttem kajáért és nem akartalak megzavarni titeket.
Nem akart megzavarni... persze.. el is hiszem..Elég furcsán viselkedik...


***

Hamar este lett, elég jól elhülyéskedtük az időt Klauval. Hajnalban elmentünk aludni, amikor biztos voltam benne hogy Klau elaludt, átmentem Niall szobájába. Gondoltam hogy még nem alszik. Csendben nyitottam az ajtótt, majd beléptem a szobába.
-Rose!-meglepetten nézett rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése